פרסום כתבות באתרי תוכן בהתאמה אישית לכל עסק. באמצעות תוכן שיווקי לעסקים תוכלו להגדיל את כמות הלידים שתקבלו לעסק שלכם. כל כתבה תכיל תוכן איכותי בעל ערך רב אשר ייחשף לקהל היעד וללקוחות הפוטנציאליים שלכם.
אז מה זה בעצם פרסום כתבות תוכן?
בשנים האחרונות, מעבר לחשיפה שאנו מקבלים באתר הבית או בקידומים הממומנים שאנו כבר מבצעים,
החיפוש אחר פרסום כתבות באתרי תוכן מובילים הפך לדבר הנפוץ והמבוקש ביותר בשוק. זאת במטרה להגדיל
את כמות הלידים לעסק וכן את כמות הלקוחות אשר באים בא לידי ביטוי בזכות התנועה (טראפיק) של גולשים
הנחשפים לעסק שלנו באותו האתר בה פורסמה הכתבה.
פרסום כתבות באתרים באמצעות מאמרים, הפך לשיטה הנפוצה והאפקטיבית ביותר לפרסום העסק שלכם
ברחבי האינטרנט, בין אם באמצעות פרסום כתבות יח"צ באתרי חדשות מובילים ובין אם באמצעות כתבת תוכן
ממומנת לאתרים גדולים אחרים.
פרסום כתבות בתשלום, כמה תעלה לנו כל כתבה?
כל עסק מבין את הפוטנציאל הגלום בפרסום כתבות תוכן ובאותה נשימה המחשבה שתעלה לו היא כי
הפרסום הזה בטח יעלה כסף רב, אז בואו נעשה קצת סדר. כתבות תוכן הינן מאמרי תוכן אשר מכילים
טקסט שנע בדרך כלל בין 450-800 מילים כאשר עלות כל מילה יכולה לנוע בין כמה אגורות ועד לשקל למילה.
מטרתן העיקרית היא לחשוף את העסק שלכם בפני קהל פוטנציאלי, להעלות את המודעות למותג/שירות/מוצר
שהנכם משווקים, להסביר עליו וכן להניע את הגולשים לבצע פעולה ולרכוש אותו.
כל כתבה יכולה לנוע מ-80 ₪ ועד 2000 ₪ ומעלה. הכל תלוי בגודל האתר, תחום המאמר, עליו תכתב
הכתבה וכן באורכה של הכתבה. לכן אנו ממליצים לכם לבצע סקר שוק קטן ולקבל הערכה עבור העלות של
פרסום הכתבה באתר בו אתם רוצים לפרסם ולהתפרסם.
כמה כתבות עליי לרכוש?
רובם של בעלי העסקים מאמינים כי כתבה אחת באתר פופולארי תעשה את העבודה לטווח הארוך, אך לא כך הדבר,
זהו לא פיתרון קסם. פרסום כתבות תוכן הינו תהליך עסקי שיש לקחת אותו בחשבון לטווח הארוך, כך שברמה החודשית
או הדו חודשית מומלץ לתקצב סכום מסוים לכתבה אחת לפחות אשר תשמור על חשיפתו של העסק שלכם בפני קהל
היעד ובכך תייצר חשיפה מתמשכת למוצר או לשירות שהנכם מספקים.
מהם יתרונות של פרסום כתבות?
- הגברת המודעות והאמינות למותג שלכם
- קידום האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל
- הגדלת אחוז המכירות לעסק
- הזרמה של תנועה (טראפיק) מאתר גדול ומוביל
- הכתבה אינה נמחקת ובכך תקבל חשיפה מתמשכת
אילו דברים עליי לקחת בחשבון טרם פרסום המאמר?
על כל כתבה לעמוד בתנאים מסוימים טרם הפרסום שלה באתר בו אתם מעוניינים לפרסם בין אם באמצעות ניסוח
ברמה גבוהה, מבנה מסוים של פסקאות וכותרות, הנעה לפעולה ויצירת עניין אצל הגולשים. חשוב לציין, עליכם לוודא
כי הן התוכן והן התמונות שתשלחו ייחודיים ואתם בעלי זכויות היוצרים שלהם.
פרסום כתבת תוכן מקצועית באתרים מובילים תחשוף את העסק שלכם בפני קהל פוטנציאל רחב ותקדם אותו
ברחבי האינטרנט. מעוניינים בקבלת שירות של פרסום כתבות באתרי תוכן נבחרים בהתאם לתקציב שלכם?
פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם.