פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

  • מחבר:
  • קטגוריה:בלוג

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד יכולה לעזור לכם לקחת את תחום השיווק של העסק שלכם, ולשדרג אותו בכמה וכמה רמות. במאמר זה אנחנו לא נספר לכם על הקשת הרחבה והמגוונת של היתרונות הרבים שמהם תוכלו ליהנות אם תבחרו באפשרות של בניית אפליקציות למטרת שיווק העסק שלכם.

ניתן רק לציין בקצרה שלא מעט מחקרים שנערכו לגבי פיתוח אפליקציות (לאנדרואיד, כמו גם למכשירים אחרים כמו אייפון, אייפוד או אייפד) הוכיחו כי באמצעות פיתוח אפליקציות בעלי עסקים יכולים לטפח יחסי קרבה עם לקוחותיהם, לשמור על לקוחותיהם הקיימים, למשוך לקוחות חדשים ועוד לא מעט יתרונות נוספים.

אז בהנחה שאתם כבר משוכנעים לגבי כל היתרונות העסקיים של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, במאמר זה אנחנו נספר לכם כיצד תבחרו מפתחי אפליקציות מוצלחים.

כיצד לבחור מפתחי אפליקציות עבור בניית אפליקציות מוצלחת?

אישיות מנצחת – למרות שבגדול מדובר על עבודה שאינה מתבצעת מול אנשים, לאישיות העובד יש חשיבות מכרעת. מומלץ לבחור אדם בעל אישיות שאליה תוכלו להתחבר באופן אישי, כי בסופו של דבר יהיה עליכם לעבוד בשיתוף פעולה מסוים. מפתח אפליקציות עם אישיות כובשת בדרך כלל גם יהיה אדם אשר לא בלבד שהוא אוהב ללמוד, הוא גם יעשה זאת בכוחות עצמו ותמיד יערוך מחקר ויחפש את המידע לגבי כל החידושים וההמצאות בתחום של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד. פירוש הדבר שאתם תצטרכו להתאמץ פחות, מפני שעם עובד שמגדיל ראש אתם תוכלו להתמקד בקידום של העסק שלכם בזמן שהוא יפתח אפליקציה שתעזור לכם לשווק אותו דרך טלפונים סלולאריים, פייסבוק וכיוצא באלה.

סקירת קורות חיים – בעת בחירת מפתחי אפליקציות עבור העסק שלכם, חשוב מאוד לסקור בצורה מקיפה את קורות החיים של המועמדים למשרה. העפת מבט, ולו חטוף במיוחד, בקורות החיים של המועמד למשרה תאפשר לכם לקבל לא מעט מידע חשוב לגבי האדם, אפילו לפני שבכלל פגשתם אותו. תוכלו לקרוא על מעסיקים קודמים, על הכשרה מקצועית, השכלה ועוד מידע חשוב נוסף שישפיע על החלטתכם.

בקשו המלצות ממעסיקים קודמים – הנושא של בניית אפליקציות דורש עובדים עם ניסיון. למרות שהתחום של בניית אפליקציות לאנדרואיד הינו חדש באופן יחסי, עדיין הוא קיים מספיק זמן כדי שיהיה ניתן ללמוד מטעויות העבר ולהפנים לקחים לקראת העתיד. דרך מצוינת לבחור מפתחי אפליקציות שיתאימו לעסק שלכם, היא על ידי בקשת המלצות ממעסיקים קודמים של המועמד לעבודה. כך תוכלו לקבל התרשמות אישית ממעסיק קודם, ויהיה לכם גורם נוסף בו תוכלו להתחשב לגבי בחירת העובד שלכם.

כישורים ומיומנויות – כמובן שחשוב למצוא מפתחי אפליקציות בעלי התמחות בתחום אשר רלוונטי אליכם (במקרה הזה, פיתוח אפליקציות לאנדרואיד). יחד עם זאת חשוב גם לחפש את המועמדים שיש להם גם מגוון רחב של כישורים נוספים. האם למועמד למשרה יש גם ידע בעיצוב גרפי? האם יש לו ניסיון בשיווק באינטרנט? ייתכן שאלו דברים שתזדקקו להם בעתיד, לכן יש לקחת זאת בחשבון.