פרסום בטלוויזיה היה ונשאר אחד מהאפיקי הפרסום האפקטיביים ביותר שיש, בזמן שהעולם הדיגיטלי מתפתח וצצות פלטפורמות פרסום חדשות כמו הרשתות החברתיות, כוחה של המרקע נשמר ואף התחזק לאורך הנשים, מה שהופך את כלי הפרסום לאפקטיבים ביותר לעסק שלך.
העשרים שנה האחרונות איתגרו את אנשי הטלוויזיה לא מעט, כשאנשים אנונימיים לחלוטין התחילו להתפרסם ברשתות החברתיות במינימום הוצאות כספיות ותוכן אינטואטיבי, דבר שגרם לאנשי התוכן להשתפר ולהשתכלל. לאחר חשיבה, אנשי הטלוויזיה הפילו בנוקאוט את שאר הפלטפורמות ע"י המצאת פורמטים שונים ומעניינים התואמים את תרבות צריכת התוכן ובכך הפכו את פלטפורמת הפרסום לחזקה מתמיד. לדוגמא, פרק הבכורה של עונה הרביעית של האח הגדול בישראל שברה שיא צפייה של למעלה מ1,400,000 צופים!
מדובר בפרסום האפקטיבי ביותר שיש כיום, לא תלך על זה?