מדוע חשוב לבנות אתר תדמית – עסקים ופרטיים

  • מחבר:
  • קטגוריה:בלוג

אתר תדמית הוא חלון הראווה של חברות ועסקים. הוא אמור למשוך את עין הציבור, לגרום לו להיכנס אל החנות או אל אולם התצוגה ולהתוודע אל ההיצעים המוצעים בה. אתר תדמית מהווה מנוע ומנוף שיווקי רב עצמה. באמצעותו יכולים לקוחות פוטנציאליים ליצור קשר, לקבל מידע, פרטים, ייעוץ והצעות מחיר.

בהיות אתר תדמית אתר שיווקי ניתן לבצע בו גם המרה-  הזמנת מוצר או שירות ותשלום עבורם באמצעות מנגנון סליקה מאובטח.

אתר תדמיתי מתאים לחברות ועסקים בכל גודל. עבור מי שאמצעיהם מוגבלים אתר תדמיתי ממקסם את התקציב שביכולתם להקצות לשיווק. בניגוד למשווק שנדרש לכתת רגליו בין לקוחות פוטנציאליים- אתר תדמיתי משווק את העסק שלכם 24/7 . הוא נגיש וזמין לכל גולש בכל מקום בעולם בכל שעה שהיא. הוא מאפשר לכם ליידע לקוחות ולעדכן אותם על אודות הפעילות שלכם, המבצעים, ההנחות, החידושים ולהעשירם בתכנים המספקים להם חוויית משתמש ייחודית.

אתר תדמית מהווה את ליבת השיווק באינטרנט, אבל מוצעות בו פלטפורמות שיווקיות נוספות כגון יו טיוב, רשתות חברתיות בכלל ופייסבוק בפרט, פורומים שונים, בלוגים, אתרי מאמרים ועוד.

בניית אתר תדמית מקצועית נדרשת לצורך ניצול ומיצוי הפוטנציאל השיווקי הגלום בו. בנייה מקצועית נכונה מאפשרת את קידומו האורגני במנוע החיפוש גוגל, אשר את האפקטיביות הרבה הגלומה בו ניתן להעצים באמצעות קידום ממומן.

אתר תדמית- מצבור של יתרונות וחוזקות

אתר תדמית ממתג אתכם כמי שמציעים ללקוחותיכם, הקיימים והפוטנציאליים, מוצר או שירות ייחודי, אולי אף – מה טוב – בלעדי. מטרתו של אתר למצב אתכם בתודעת הגולשים כמי שנותנים להם מענה על צורך ממשי או מאפשרים להם לשדרג את איכות חייהם באמצעות המוצר או השירות הייחודיים שלכם.

אתר תדמית אמור להיות ידידותי למשתמש: ממשק עשיר נוח לתפעול, קישורים אל אתרים רלוונטיים העשויים להעשיר את הגולש במידע, כפתורים אשר בהקשת מקש מובילים אותו אל כל תכניו של האתר ולהנגיש לו באופן ברור את טופס מילוי הפרטים כשהוא רוצה לקבל מידע, הצעת מחיר ולשלם עבור השירות או המוצר המוענקים לו.

לא ניתן להתנהל באופן עסקי נכון ומושכל בהעדר אתר תדמיתי לחברה ולעסק. בעידן רווי תקשורת, שבו המאבק על תשומת לבו של הצרכן הפוטנציאלי הוא חריף ותובעני מאי פעם, האתר התדמיתי שלכם אמור לשבות את עיני הגולשים, למשוך אותם. עיצוב שובה עין הוא לא רק היבט אסתטי של האתר אלא חלק בלתי נפרד ממהותו. לא אחת, עיצוב של אתר עשוי להיות ההבדל שבין כניסת גולשים רבים אליו לבין פסיחתם עליו.

על מנת ליצור אתר תדמיתי אפקטיבי חשוב לשתף את אנשי המקצוע בצרכים ובמטרות שלכם. הם יגדירו אתכם ועבורכם את הצרכים ואת הרצונות, יאפיינו אותם ויתנו להם ביטוי באתר תדמיתי אשר ירכז את מגוון הפעילות העסקית שלכם ויציע לגולשים את מה שאתם יודעים לעשות הכי טוב, ודאי טוב יותר מהמתחרים, כאשר המוצר או השירות שלכם נותנים ללקוח מענה מיטבי.

אתר תדמיתי אידיאלי (האתר שלכם…) הוא אתר, אשר די במבט ראשון מהיר של הגולש כדי לעורר בו עניין ורצון להמשיך לגלוש בו ולמצוא את מה שיש לכם להציע לו.