איך בנוי קידום אתרים

  • מחבר:
  • קטגוריה:בלוג

טים ברנרד-לי בזמנו המציא את הטקסט הדיגיטאלי וטען שאפשר להלביש סביב כל טקסט פקודה שתוביל למקום אחר, וכך למעשה נולד ה-HTML.

כל עולם האינטרנט הינו רשת הלינקים אחת גדולה אשר מתפתחת בקצב מהיר ומטורף כאשר יש מספר עצום של לינקים. למעשה, כאשר מחפשים משהו, לא מחפשים אותו באינטרנט אלא מחפשים אותו בעולם הלינקים ה-World Wide Web. יש לזכור שהקשר לא נעשה בין מחשבים, אלא מדובר בקשר בין טקסטים/לינקים ולכן לא צריך מספר גדול של מחשבים אלא מספיק מחשב אחד לקיום תקשורת הלינקים. כיום, נוצר ה-WEB 2.0 וזה התפתח ב-WEB ולא באינטרנט. בשונה ממה שהיה עד כה, המשתתפים יכולים להעלות דברים כרצונם לאותו עולם וירטואלי של טקסטים.

במשפט אחד קידום אתרים אורגני מבוסס כבר שנים רבות על מספר פרמטרים שהחשובים מביניהם תוכן איכותי, מבנה האתר, קוד, מהירות האתר וישנו משקל מאוד גדול לקישורים מאתרים אחרים.

להלן מספר עצות לגבי קידום אתרים, ולמה צריך קישור מאתרים אחרים?

האינטרנט מבוסס על קישורים. אם לא היו קישורים, האינטרנט לא היה קיים. מסיבה זו, אם תמצא אתרים טובים עם תוכן טוב אתה צריך קישור לאתר כמה שיותר יותר טוב יש הטוענים שאיכות הלינקים הוא שם המשחק ולא הכמות.

מנועי החיפוש פשוט מנסים לארגן את האינטרנט. במידה ובנית אתר באינטרנט בעל קישורים טובים, אז אתר האינטרנט שלך נמצא בעמדה טובה.
באם אתה מעוניין שהמבקרים באתר שלך ימשיכו לבוא אז עזור להם באמצעות הקישורים המתאימים להם.

אם האתר שלך מכיל קישורים רבים הקשורים לנושא מסוים, רוב הסיכויים שלך באתר האינטרנט ייחשב כקובץ הסמכויות לרכזת כי topic by עבור הגולשים באינטרנט לבין מנועי החיפוש.
בעזרת דפים מעוצבים וקישורים שימושיים יוכל האתר להפוך לשימושי ואטרקטיבי עבור הגולשים באינטרנט, אתר מסוג זה מקבל דירוג גבוה (page rank) במנועי החיפוש.

קיימים שלושה אלמנטים מרכזיים בהם מנוע החיפוש רואה האם להעריך את הקישורים הנכנסים: ראשית פופולאריות- כמה פופולארי האתר שלך? האם יש להרבה אנשים את הקישורים לאתר שלך?  שנית, רלוונטיות –  מה מידת הרלוונטיות של האתר שלך? האם התוכן של הקישור רלוונטי לתוכן של האתר שלך? האם זה הקונספט דומה, אך במידה כלשהי אף שונה? האם מילות המפתח דומות ועל נושאים דומים? ושלישית, קישור טקסט

הטקסט המשמש את הקישור מקושר לאתר האינטרנט שלך הוא גם מאוד חשוב (במיוחד ל-Google).

קישורים איכותיים הינם מהותיים מעבר לקידום ופרמטר למדוד הצלחה. אם דפי האתר שלך טובים, גולשים ירצו לקשר אליו. אלו נקראים קישורים נכנסים והם ישפיעו על הpage rank של האתר. כמובן, שאינך יכול להסתמך על אחרים לא משנה כמה טוב התוכן שלך, אך מטבע הדברים אם התוכן שלך מעולה, אקטואלי ועדכני את צפוי לקבל הרבה קישורים נכנסים איכותיים.