בניית אתרים

  • מחבר:
  • קטגוריה:בלוג

בניית אתרים הוא תחום רחב וישנם מספר דברים שצריך לעשות כדי לבנות אתר מצליח. לבנות אתר זה לא דבר מסובך אך לבנות אתר טוב זוהי כבר משימה הרבה יותר מאתגרת.

האתר צריך להיות יפה ונוח, מזמין לגלישה ומספק את כל המידע שאותו הגולש מחפש.

אתר יכול לתרום הרבה לכם ולעסק שלכם ולכן חשוב לא לזלזל באיכותו. על מנת שתוכלו לבנות אתרים טובים, תשקיעו בתכנון זהיר ונכון של כל הפרטים הקטנים.

בניית אתרים – איך לבנות אתר מוצלח?

בניית אתרים מוצלחים כרוכה בשמירה על איפוק ופרופורציות. אם אתם בונים אתר, חשוב לזכור שאין צורך להגזים בשום דבר. אם אתם רוצים לעצב אתר בצורה מיוחדת, אין צורך להגזים ולעשות אותו מיוחד מדי. אם ברצונכם להשתמש בתמונת רקע או פונט מיוחד, אל תסחפו ואל תשתמשו במשהו שמושך יותר מדי תשומת לב. כל אתר איכותי מציג את המידע שלו בצורה נוחה ויפה. היופי הוא בפשטות ובקלות. אם האתר שלכם הוא נוח ונעים לעין, השגתם את המטרה שלכם.

אם אתם רוצים אתר טוב שהגולשים יאהבו, אל תעמיסו באתר שלכם פרסום יתר.

בניית אתרים נועדה בחלקה גם לפרסום ושיווק אך כאשר האתר עמוס כל כך בפרסום, אי אפשר להתרכז בתוכן של האתר עצמו.

פרסום יתר והצפה מקנים לאתר מראה זול והגולשים יתייחסו אליו ביחס מזלזל שבהחלט גם מגיע לו.

בבניית אתר חשוב להקפיד שהשימוש הוא נוח וקל.

גם אנשים שמעולם לא נגעו במחשב וזהו האתר הראשון שהם גולשים בו יוכלו למצוא את מה שהם מחפשים בלי ללכת לאיבוד. גם כאן הפשטות היא המפתח.

מומלץ להפחית בתמונות, אפליקציות מולטימדיה, דפים מיותרים ועיצוב מסובך שיגרום לבלבול אצל הגולש. כל עמוד באתר צריך להציג תוכן ברור ורלוונטי ושום דבר מעבר לכך.

בצד האתר או בראשו חשוב לשים מפת אתר כדי שהגולש יוכל להגיע מכל דף בו הוא נמצא לכל דף אחר באתר, כולל דף הבית.

 

הטיפ החשוב ביותר הוא להיוועץ במישהו שמתמחה בבניית אתרים. אם האתר שלכם הוא אתר חשוב שנועד להזמין אליו לקוחות, אתר פרסום ושיווק, חנות ברשת או כל אתר שהמטרה שלו מוגדרת, כדאי לפנות לבונה אתרים מומחה או לחברה שבונה אתרים לעסקים.

אפשר כמובן גם לבנות אתר חובבני בכוחות עצמך, אך בשביל בניית אתר מוצלח ויעיל רצוי להשתמש בידע מקצועי ולהימנע מטעויות חמורות שיהרסו את האתר שלכם.